Van der Laan Trainingen


HomeLean CultuurIncompanyCustomer Delight PerformancePartnersReferentiesContact




Customer Delight Performance

Customer Delight Performance is ontleend aan het boek ‘The Speed of Trust’ van Covey.
Tevreden klanten zijn al lang geen garantie meer!... Wat klanten willen ervaren is verrast worden...door de persoonlijk toegevoegde waarde van uw mensen.

Als organisatie streef je naar:
Het overtreffen van de klantverwachting door een toegewijde benadering als continue uitdaging.
Een collectieve beleving van dienstverlening aan klanten waar vertrouwen is en... blijft.
Een klantcontact dat leidt tot loyale klanten.
Een zodanige klantbeleving dat relaties jouw organisatie ook bij anderen aanbevelen.
Klanten die steeds weer verrast worden door persoonlijk toegevoegde waarde van de sales- & supportmedewerkers.
Vertrouwen om daarmee tijd en kosten te besparen
Vertrouwen te creeren binnen teams om klanten nog beter te bedienen.
Meer rendement te halen op alle niveaus door creatieve meedenkende teams.

Logisch, want de effectiviteit en het resultaat zit al lang niet meer enkel en alleen in dienstverlening, maar de overall-cultuur van uw onderneming.

Customer Delight Performance!...de Persoonlijk toegevoegde waarde!
Customer Delight Performance is een ontwikkelprogramma om als waardegedreven organisatie te excelleren op het gebied van kwaliteit,inventiviteit,deskundigheid & proactiviteit.

Customer Delight Performance gaat uit van meer dan tevreden klanten en is het antwoord om teams te creëren en uit te bouwen, waar mensen verwachtingen overtreffen en met veel plezier werken.

De programma’s onderscheiden zich door een benadering die zich niet alleen richt op producten en diensten, maar juist waarde wil toevoegen aan de klant- en servicebeleving hierbij.
Alle programma's zijn maatwerk en afhankelijk van de wensen te combineren met 'coaching on the job'.